torsdag 25 oktober 2012

Vem har jag blivit inspirerad av...?

Hej på er, nu är det torsdag igen och jag är tillbaka med en canvas som jag använt dymo på, som jag lovade för två veckor sen. Jag har inspirerats av en jätteduktig tjej, kan ni gissa vem?
 
Tavlan är uppbyggd i massor av lager, gesso, mist, spetsbitar/band/washitejp, mer gesso, ostduk, mer mister, Inca gold och massa dekorationer....
 
 
Jag har använt Inca gold över knappar, charms, blommor och metallbitar för extra effekt. Tyvärr är det svårt att få fram på ett foto...

Jag har skrivit ut lite tänkvärda ord, som jag sedan färgat in med mer Inca Gold.
Blommorna på denna bild har jag gjort själv.
 





 
Jag har använt:
Massa spetsbitar
 
Har ni gissat än vem som varit min stora inspirationskälla till min Canvas?
Har ni gissat på Finnabair så har ni gissat rätt ha ha ha...
 
Imorgon åker jag med Perra och Mia till Göteborgsmässa så kom gärna och förbi och säg hej.
Och varför inte kika in på någon av våra demos ;)
 
Önskar er en fortsatt skön torsdag!
Kram
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: