torsdag 11 oktober 2012

Dymo - ett fantastiskt redskap...

Hej på er, idag är det min tur att visa ett verktyg som tillhör en av mina favoriter...
Och det roliga med den här dymon är att man kan byta textskiva på den för att alternera mellan stora och små bokstäver, eller om man vill ha kursiv stil.
Och en stor bonus är också de fina färgerna som nu finns att köpa på dymotejperna...
transperant, babyblå och rooooooosa :)
 
När kan man använda dymon då? Jag har den till kort, layouter och altrat, ja var man än vill ha sin egna text på ;)
 
Och idag har jag ett kort och en layout där jag skrivit med dymon på.
 
 
 
 
Dessa har jag använt.

 
Här kommer hela kortet.


 
Och så en layout med bröllopstema, då är den rosa tejpen helt ljuvlig.





 
Har använt:
 
KORT:
 
LAYOUT:
 
 
Jag har ett annat projekt som ligger på mitt pysselbord och torkar som jag hoppas jag hinner klart ikväll och kan bli ett sent extra inlägg, annars så får ni vänta två veckor så kommer det när det är min tur igen ;) Där har jag använt dymon på liite annat sätt. Det är mååånga lager på den och torkning tar ju sån tid!
Hoppas ni får en skön dag och en underbar helg!
C U
 
Kram

 

1 kommentar:

Åsa aká Scraphorse sa...

Åhhh, jag älskar också min Dymo!!! Men senaste tiden har den mest samlat damm. Nu fick jag verkligen inspiration att plocka fram den igen.
Måste köpa lite mera tejp bara... *Peeeeerraaaaaa* ;0)