lördag 14 december 2013

tugg bit gnag...

... ok... jag brukar inte bita på naglarna... men den här veckans utmaning har fått mig att göra det. Jag var verkligen tvungen att hålla i mig själv för att inte stoppa ner fingrarna i färgburken.


Min utmaning var att skapa en layout i Clean & Simple stil, ej färgstark och utan färgmedium. Det här var sååå svårt, och så här blev min LO.

Jag har ju skapat en del layouter sen jag började med denna hobby, men det har inte blivit så många det senaste året. Men jag måste säga att det är riktigt kul, och jag är nöjd med resultatet av denna utmaning. :) 


Jag fick sitta på mina händer för att inte plocka fram något färgmedium och stänka lite... men jag kanske fuskade lite... och lät enamel dots leka stänk. ;)


Jag har jobbat med Project Life kort från Becky Higgings core kit (tror jag:/ ).

Hoppas ni gillat denna "utanför komfortzonen"-veckan. Imorgon visar Dilorf sitt snygga alster. :) Titta gärna in då.

Ha en bra dag! :)


Inga kommentarer: