söndag 29 december 2013

Julafton

Jag brukar försöka knöla ner familjen på golvet framför julgranen, på julafton varje år. Så även i år, med de som var hemma. Detta fotot kommer dock från förra årets jul, när vi var hemma hos mina föräldrar. Då fick jag ju till och med hjälp att hantera kameran. :) 

Här har jag blandat lite julpapper från Prima och Echopark.
Det fina bakgrundspappret heter Holiday och är fyllt av järnek i kanterna. Längst bak, bakom fotot är samma papper som närmst fotot, nämligen Christmas, fast jag har använt båda sidorna av det pappret.
Däremellan har vi Echopark papper, från Reflections Christmas. Därifrån har jag även använt stickersarket, till titel och datum.
 
I övrigt har jag använt blommor från Petaloo, bling från Prima, Twine, en doily, nätband, en träknapp och en läcker "Velvet trinket" från Prima.
(Jag kommer inte på något bra namn just nu, så jag får ta det som står.. :) )
 
Kring alla papper har har jag använt mig av Primas Distressing tool och efteråt har jag duttat på med Primas ergonomiska chalks (jag använde mig av en brun nyans)
 
En närbild på ena hörnet. Twine:en har jag limmat fast på ett par punkter, så den håller formen.
 
Nu önskar jag er en härlig söndag och ett Gott Nytt År!

Inga kommentarer: