söndag 8 december 2013

"Fröken-presenter"

Nu drar det ihop sig till skolavslutningar och med fyra barn så har det blivit en och annan gåva till lärare genom åren..  Tur att de bara blir större, så i år är det bara två av barnen som vill ge julpresent. Och de har faktiskt samma två fröknar.. Det är tidseffektivt! :)

Jag har i all enkelhet klistrat fast ett julpapper från EchoPark på en tändsticksask av "hus" modell. Och dekorerat med washitape, journalingkort, stickers och lite blommor. Dessa kommer barnen få leverera med en stapel värmeljus som jag lindat washitape runt. Enkelt. Men ser väldigt fint ut! 

Levereras förstås i en cellofanpåse. (Vet inte riktigt om dessa är i rätt storlek, dock, men jag får väl prova) Antagligen blir det med en egengjord etikett med hälsning på, men den har jag inte gjort än.

Jag hoppas ni får en underbar söndag, andra advent.. :) 

Inga kommentarer: