tisdag 29 oktober 2013

Project Life...

Idag blir det ett Project Life uppslag ifrån mig här i bloggen
Jag älskar detta enkla sätt att dokumentera vardagen.
Och vi ska inte tala om hur mycket barnen uppskattar denna pärm, jag till och med sambon faktiskt. :)



Jag har använt lite olika teman på PL kort över lag.
Jag håller mig sällan till samma serie, utan blandar lite som det passar.
Däremot håller jag mig uteslutande till Beggy Higgings Project Life produkter, men det finns ju som Ni vet en uppsjö av varianter och märken. Och jag tror Perra o Mia har de flesta! :-)

Här har jag dessutom använt lite mindre insticksfickor.



Jag dekorerar inte speciellt mycket, utan försöker hålla det överlag ganska enkelt.
Allt för att jag ska orka fortsätta dokumentera hela vägen.

Hoppas Ni fått lite PL inspiration.

Alla PL produkter i hittar Ni HÄR i webshopen.

Ses snart igen.
Kram, Åsa

Inga kommentarer: