söndag 6 oktober 2013

Flyttat mitt blogginlägg från i fredags till idag...

och det är inte för att jag inte har haft layouten klar utan för Dilorf hade inte möjlighet att få ett inlägg klart tills idag av olika saker.

Här är en layout jag gjorde på Enköpingspysselträffen - även om vi är där med butiken är tjejerna så snälla så de stör bara Perra så jag får möjligheten att pyssla. Och denna är skapad utifrån en av tävlingarna på träffen.

Det är härliga papper från Echo Park som har varit väldigt populära så det finns inte så mycket kvar i butiken av dem. Jag har skurit breda remsor av dem, chalkat in kanterna med distress dynor och ritat streck med svart signo penna. Sen har jag även mistat med Dylusion mister, det är olika färger men en del hamnade bakom pappret (trots att jag försökte måtta lite grann... och nej, jag hade inte druckit vin)

Sen från ett av papprerna har jag klippt ut lite bubblor och pilar för att dekorera upp sidan. Och från stickersarket så finns det dekorationer och bokstäver.
Titeln blev på ena sidan
Närbild...
och en till närbild.
Denna helg har vi varit i Karlstad så jag hoppas att vi har haft möjligheten att träffas.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hur Cool var inte den här då??
Kram