tisdag 14 maj 2013

Project Life med Echo Park...

Ja, den här veckan lägger hela teamet fokus på Echo Park underbara papper.

Jag har fått chansen att skapa med bruna och turkosa papper från serien Bundle of Joy- Boy!!
Bruuuuun och turkooooos! En av mina favvo kombinationer.

MEN idag blir det inget kort (chock, jag vet ;) ) utan idag bjuder jag på ett uppslag ur min Project Life pärm:


Jag har valt att göra mitt PL album i A5 format.
Mycket för att det är ett lagom format att börja med.
Speciellt för mig, som blir lite vilsen i stora format, kortmakare som jag är...


Här är en närbild på ett av de turkosa papprena som jag skrivit ut veckans text på, direkt från datorn.


Här har Ni två papper till, brunt och samma turkosa som texten.

Glöm inte kika in i morgon igen och se vad Helene hittar på för skoj med sina papper!




Inga kommentarer: