onsdag 15 maj 2013

Mera Echo Park!

Hej svejs! Blev ni chockade igår, av Åsas fantastiska Project Life-uppslag?! Härligt fint tycker jag!

Jag kanske skulle chockat er med ett kort istället, men jag är min vana trogen och har skapat en layout. Jag älskar rosa, det vet nog de flesta. Jag har även fyra söner och INGEN dotter, hehehe..... Men mina killar får ändå rosa sidor, därför blev jag riktigt glad då jag fick flickserien av Echo Park...

Jag började med att mista i botten, med en turkos mist. Sen stämplade jag med svart dyna och små doilys-stämplar. Medan det hela torkade så stämplade jag ord-bubblorna på vitt papper med rosa och svart dyna. Jag hade en tanke om att jag ville montera orden på 3D-kuddar och dokumentera om dessa söta vardagsfoton på mina små. Jag har sedan lagt papper, stickers mm i lager och sedan limmat fast blingstenar mellan doily-stämplingarna.








Ha en härlig dag, och glöm inte att kika in imorrn!!

/Helene - webmosterhelene





3 kommentarer:

Jozebelle sa...

Du får till så oerhört bra så jag bara gapar!

ScrapMyran sa...

Galet snygg!!

ScrapMyran sa...

Galet snygg!!