fredag 31 maj 2013

Äntligen fått till det med layouter igen.

I helgen smet jag från packning och flytt och tog en pysseldag i Enköping som Enköpingspyssel anordnar. Jättehärligt att få en pysseldag för sig själv. Jag åkte dit själv även om jag hade lite nyheter med mig och det var ju tur så jag hade några papper att skapa utifrån. För jag hade inte packat några papper alls. Men jag fick ihop 3 layouter och tänkte visa en av dem. Jag hade inga ideer vad jag skulle göra så jag frågade om det var någon som hade skisser med sig och då var det en som hade massor av härliga skisser att utgå ifrån, tack Inger för hjälpen.

Här är layouten, där jag har använt nya papper från MME.
Jag har lagt papper lager på lager, i botten har jag splashat med Black Soot Distress Stain och även använt Dylusion mister i gröna och gula toner.

Jag har även använt olika sticker och ramat in dem med min svarta signopenna.


Dold journaling på en svart tag då jag tyckte att det passade bäst. Fotot har jag gjort iordning i en app på min Iphone genom att kombinera 4 foton och skapat en ram och sedan skrivit ut den. Jag har börjat med mer sådant nu när jag tänker i Project Life-termer även om det går att använda dem på layouter oxå.


Fixar Inlinkz länkar senare idag, nu är det dags att följa med dottern till sin nya skola. Ha en bra fredag.

Inga kommentarer: