fredag 17 maj 2013

Grattiskort till ny bebis

Vi har ett par kära kompisar som har fått en dotter för några veckor sedan och då de bor i Örebro har vi inte haft möjlighet att hälsa på ännu. Men idag tänkte vi åka över och då behöver vi ju ett grattiskort eller hur?? Och då familjen har en storasyster så får hon oxå ett kort så att hon inte känner sig utanför.

Först kortet till bebisen. Har ingen aning om vad denna vikning heter och minns inte heller var jag såg den först, har gjort den en gång tidigare. Jag har bara höftat till det med måtten helt själv.

Jag har använt tjej-serien av Bundle of Joy som ni kan misstänka.
Insidan av kortet.
På den lösa "tagen" tänkte jag skriva ut ett foto på nya prinsessan och klistra dit.
Och kortet till den nya storasyster. Jag använde samma typ av papper men en annan vikning.
Och så här ser det ut på insidan. Även här tänkte jag ha foto på lilla tagen, har sett ett foto där storasyster har lillasyster i famnen.
Ha en underbar fredag!!!
Tack för titten

Inga kommentarer: