onsdag 3 december 2014

Vecka 35 med gröna Favorite Things..

Då var det jag igen och denna gång är jag åter tillbaka till Favorite Things core kit. Jag valde denna vecka att fokusera på gröna kort och tycker att det är en riktigt behaglig sida att titta på även om det är mycket färg. Det är en fin grön färg i dessa kort tycker jag.

Jag har arbetat med labels, stämplar, lite dekorationer men annars så är det ganska avskalat. Jag vill visa att det inte måste vara så överarbetat alltid för att "beta" av veckor.

När jag gjorde den här sidan så fick jag inte alls någon ide om titelkortet och sen när jag skulle komplettera med den så hade jag fortfarande ingen ide så det blev ett väldigt enkelt titelkort - bara vecka och datum. Klart!!! Krångla inte till det, Mia!!!

Ber om ursäkt för lite gryniga bilder, bad Perra fota under dagsljus då jag inte var hemma igår under dagsljus men tror ni han kom ihåg det??? Han skyllde på att jag inte påminde....







Inga kommentarer: