lördag 27 december 2014

Melodikrysset

God fortsättning! :)


Den här anteckningsboken gav jag till min pappa i julklapp. :) Han löser Melodikrysset i P4 varje lördag, och brukar då anteckna frågorna på ett papper. Med den här så kan han samla alla dessa anteckningar på ett och samma ställe.

Och varför då inte ge bort en anteckningsbok-a-la-sara? ;)


Jag började med att täcka yttersidorna med remsor av papper från en gammal bok, och mod podge. Lite mist-färgade dollies, och glitter i massor fick också åka på. Glittret är torrt, och löst, så jag fäste även det med mod podge. 


Sen stöpplade jag på akrylfärg över några masker, och doodlade med en fine tip-flaska och vit akrylfärg.


Och till sist bjuder jag på en härlig färgglad och guldig närbild. :D


Ha det så mysigt nu med nära och kära, så syns vi nästa år! :)

Inga kommentarer: