tisdag 16 december 2014

Stiligt med BoBunnys Rose Café

Hallå där, scrapvänner!
En av mina favorit-pappersserier just nu är BoBunnys Rose Café. Vilka härliga färger! Passar till allt!
Jag plockade fram ett fint kort på sonen från i höstas, och då passade Rose Café perfekt.


Jag började med ett vitt cardstock som jag stänkte lite på med svart mist.
Jag använde också en BoBunny-stämpel med text som jag stämplade "lite slarvigt"
på några olika ställen. 


Jag har använt pappret Fresco (både fram- och baksida).
I övrigt har jag använt produkter från det superläckra dekorations-kitet
som kallas för Ephemera Pack:

I det paketet hittade jag t.ex. alla brads, spelkortet, det blå pappret bakom fotot,
diecut-stjärnorna, gemet och bok-pappret.


Titelbokstäverna är thickers från American Crafts och småbokstäver
från Basic Grey.


Texten/journalingen på nästan alla mina layouter skriver jag på
datorn, och skriver ut på slät cardstock.
Sen skär jag textraderna i remsor, chalkar med svart runt kanterna, och fäster på layouten.


Hörrni, kika in lite senare idag!
Då dyker det (bokstavligt talat) upp en till layout här i bloggen!


Inga kommentarer: