söndag 14 december 2014

En sköldpadda..

Tänk att dessa figurer är så poppis igen! När jag var 18 blev jag fotograferad tillsammans med hela gänget av Turtles, och förra sommaren så träffade vi på en av dem, Michelangelo igen. Numer kallas han visst "Mikey" istället, men det är ju samma ändå...


Christian har lite problem med dessa heldress-figurer och är vääääldigt skeptisk. Därför ser han lite stel ut, men i efterhand är han glad att han vågade gå fram och stå där bredvid.

Jag har använt mig av kitet Cool as a cucumber från Jillybean soup. Härliga mönster och mysiga färger i orange och grönt.. Hela kitet har 2 papper av varje, stickers, alfabet och diecuts. Härligt!

Utöver kitet har jag bara använt några enameldots och lite stjärnor.

Jag hoppas ni haft en trevlig luciahelg. Ha en härlig söndag!


Inga kommentarer: