måndag 1 december 2014

Måndag igen och nu är vi inne i december....

och oj vad dottern har väntat på denna dag för då ska hon få öppna sin variant av adventskalender!!!! Och i år har jag gjort en egen som du ser nedan.

Men först lite allmänt... vi jobbar vidare med att få hem lite nyheter. Vi har beställt hem Simple Stories nya som vi på ska komma till grossisten, de borde dyka upp där när som helst men de flyttar datumet hela tiden så vi hoppas att de kommer snart.

Men jag hoppas att ni har sett de nyheterna som kom in förra veckan, vi hann inte få upp allt så lite kommer komma denna vecka.

1 December och därmed adventskalender. Jag har detta år gjort egna, tags som jag har stansat ut med olika dies i mönster papper (gamla Glitz julpapper) och sedan dekorerat upp dem med lite Frantage av olika slag. Jag har använt Shabby White, Chunky White och även vanligt guld glitter embossingpulver. Kan säga att min arbetsplats var väldigt glittrig när jag var klar :)

Här ser nu hur en tag förändrades av att jag använde dessa pulver.





Så här ser det ut på väggen hemma just nu. Jag har inte gjort alla påsar klara då vi ska ha lite annat som att baka, leka etc som inte är saker och dessa måste vi planera in när vi har koll på dagsschema så dessa kommer att kompletteras med vartefter.


Inga kommentarer: