måndag 15 december 2014

Måla med distress markers...

Jösses vad tiden går fort... det är redan sista veckan innan jul och det är snart julledighet. Men först en vecka med lite diverse och vi hoppas att vi kan få upp lite nyheter. Sista veckan att handla innan jul är denna vecka. Vi kommer med sannolikhet skicka på måndag det som har beställts tom fredag (kanske fångar med helgen om det är möjligt). Sen har vi stängt till den 8 januari då barnen börjar skolan igen. Om panik så ring och kolla om vi kan fixa det. Vi är mestadels hemma men har fullt schema så vi kommer inte att skicka ordrar om det inte är panik.

En förändring som kommer påverka lite framöver är att jag har återigen fått en möjlighet att jobba med revision vilket är ett av de roligaste jobb jag vet. Jag har jobbat lite smått här i december och börjar ordentligt efter jul men Perra kommer fortsätta med att plocka ordrar och skicka som vanligt, det kommer inte ändras. Det som påverkas är främst hur snabbt vi får upp nyheter.

Idag tänkte jag visa några motiv som jag har målat med Distress Markers.... jag har ännu inte vågat mig på att testa att måla med copics men jag målar gärna med mina Distress Markers och mina gamla Tombow pennor. Jag har inte färdiga julkort att visa men tänkte visa ett antal motiv. Stämplarna jag har målat är Magnolia och Vilda Stamps. Textstämplarna är främst från Inkywings - små söta stämplar som passar till det mesta. Papper kommer från K-Designs och jag har dekorerat med lite embossingpulver och Frantage.





Tack för titten och ta det lugnt i julstressen.

Inga kommentarer: