torsdag 2 januari 2014

Rosa jul?

Hej på er, önskar er ett gott nytt år.
Här kommer faktiskt ett julkort till från mig då jag firar jul lite senare ;)
Jag har gjort ett ganska otraditionellt julkort med rosa papper från Maja Design.
Och passa på, det är massor av härlig rea i shoppen nu ;)
Jag har till och med fjärilar på mitt ha ha ha men tycker faktiskt det passar ganska bra i år då det inte har varit särskilt snöigt eller kallt här i Östergötland...
 
 
På mitt motiv som jag har färglagt med Copic har jag även använt Stampendous - Embossing Engamel - Chunky White.

 
Fjärilarna har jag satt Epiphany Crafts - Bubble Caps på ett Maja design papper som jag sedan klippt ut. Och så blommor i mängder. Tur Perra har fyllt på lagrena ;)


 
Övrigt jag har använt:
 
Önksr en en skön fortsättning på veckan :)
Kram Kattiz

Inga kommentarer: