fredag 31 januari 2014

Ridning i Winter Woodland

Det har blivit ytterligare en Lo med material från Bo Bunnys serie Woodland Winter. Det är en enkelsida, men passar även ihop som ett uppslag med den Lo jag visade förra veckan. Vid detta foto tillfälle hade barnen jättekul då de tom fick rida på en åsna med tomteluva på. Så gulligt!


Jag har stämplat med en Brilliance dyna, Platinum Planet, på bakgrunden för att ge bakgrunds papperet lite mer djup. Förra veckan ville jag tona ner min bakgrund här var det tvärt om... Stämplarna jag använt kommer från Tim Holtz. På vissa papper har jag ändrat färg med Distress dyna, Faded Jeans.


Längst ner ligger det en bred remsa, som en ficka, där jag stuckit ner tags, stickers och remsor i många olika lager. Tillslut får man hejda sig, det blir lätt för mycket...
Min plan var att dekorera denna sida sparsamt, och jag har använt Jewels, Buttons, Noteworthy tags och Combo stickers till detta.


Till min titel använde jag div Rub ons, Thickers Cut Out och de små bokstäverna och orden kommer från Cosmo Cricket.


Gillar du den här stilen så kanske kurserna Clean and simple och 3 snabba Lo är något för dig!

Clean and simple, 10/2 kl 18.00-22.00
3 snabba Lo Vår-14, 19/2 kl 18.00-22.00

All kurs info hittar ni här.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Happy scrapping!

Therese







Inga kommentarer: