fredag 10 januari 2014

Project Life V1 2014

Även om jag inte är helt klar med 2013 så känner jag att jag vill försöka vara i fas med 2014 så jag har gjort klart v1...

Denna gång har jag använt mönster papper från Printshop. Jag kommer nog blanda massor i min pärm så ni kommer få se många olika stilar :).

Och trots att den första veckan är en kort vecka då jag har valt att köra från 1 januari så blev det mycket foton ändå. Så jag har lagt in en inserts och denna gång valde jag att göra en mini-LO.

Här ser ni hela uppslaget inkl inserts.
Här har jag vänt på inserten...
Närbild på första sidan. Jag har blandat med mönster papper och så även ett vitt kort som jag har dekorerat upp med washitejp.
Titelkortet har jag gjort med den nya stämpeln från Amy Tangerine, får se om jag använder den hela året eller om jag kommer att variera - tror att jag ska försöka mig på att ha den hela året faktiskt.
Närbild på ena sidan av inserten. Mönsterpapper från Printshop och Jilibean bokstäver. Washitejp och svart signo. Jag har även använt några dustar från Heidi Swapp mister är och där, syns knappt bakom doilin.
Andra sidan av inserten - mönsterpapper från Printshop och en del dekrationer är från Simple Stories Daily Grind Die-cut.
Närbild på andra uppslaget. Även här har jag använt washitejp, stickers från Daily Grind och bokstäver från Daily Grind och die-cut samt de nya bokstäverna från Jilibean Soup. Jag har även hittat stämplar från Pink Paislee som passade in med temat.
Närbild på ett par kort...


Eftersom vi har haft de mest hektiska dagarna här hemma vet jag att det är MASSOR av er som ska börja med PL eller gå in i ett nytt år så jag hoppas att ni hittar lite inspiration.

Ha en trevlig fredag och helg.

Inga kommentarer: