tisdag 3 september 2013

Stort tack för i helgen...

Först vill jag börja med ett stort TACK till alla i helgen!
Både till de som var på mina kurser, som var otroligt duktiga och trevliga, men även till alla härliga pysslare för gott sällskap. Vilken helg!


Idag tänkte jag visa ett riktigt höst-inspirerat kort, med nya härliga papper från Glitz Design Finnley.


Som dekorationer har jag använt blommor och blad från Petaloo och bokstavs stickers från Prima.
Diesen runt motivet är från Spellbinders.


En närbild på den lilla godingen från Mo Manning, som är färglagd med följande Copics:

Hud: E11-21-00-000-R20
Hår: E49-47-44-43
Klänning: Y28-26-23-21
Förkläde: BG99-96-93
Skor: E47-44-43
Kastrull: W8-5-3-1-0
Slev: E39-37-35-33
Skugga: W5-3-1-0
Mark: E74-71-70

Avslutningsvis tänkte jag visa några bilder från helgens klass och mina underbara elever.
Först de två grupperna på Lördagen:


Och så fortsättningskursen på Söndagen:

Hojta till om Ni absolut inte vill vara med på bild - så ordnar jag givetvis det.

Än en gång - Tusen tack för en toppen helg.
Och håll utkik då det snart kommer ut nya datum med kurstillfällen med mig hos Perra  & Mia.

Pyssla lugnt!

Inga kommentarer: