torsdag 26 september 2013

In vino...

Äntligen torsdag! Och vet ni vad som är så bra med torsdagar?
Jo, för det innebär ju att det är fredag i morgon ;) å snart helg!
Idag har jag ett par tavlor att visa.
 
 
 
Jag har byggt struktur med hjälp av flera olika masker, modelling paste och gesso.

 
Jag har ju ett kommande projekt som ska gå i ljusare färger framöver och tänkte det var dags att börja öva... Och det är så roligt att kladda och göra sina egna tavlor.

 
Svårt att få med strukturen på fotona men hoppas ni ser lite av den i alla fall....

 
Jag har byggt dem så de ska passa ihop men funderar faktiskt på att göra ytterligare två för en snygg upphängning i mitt vardagsrum. Mia inspirerade mig ordentligt med alla dom fina tavlorna hon gjorde...

 
Och vad vore ett alster utan blommor ;) hi hi

 
 
Jag har använt:
 
Maskerna:
Prima 6x6
 
Önskar er en skön helg!
Kram Kattiz
 
 
 

2 kommentarer:

Stephi sa...

underbara tavlor, vilka effekter

Siv sa...

Så snygga de blev med färg på :-)
Kram