söndag 8 september 2013

annorlunda Projekt life..

Jag fick hem lite Projekt Life produkter, från Midnight serien av Becky Higgins; för att göra något med. Det är ju väldigt stort just nu och jag kör det i perioder. Nu efter semestern så väntar jag på att få lite ork och lust och sortera alla bilder så jag kan skriva ut dem.. :)  Det är klart det jobbigaste av allt ihop... 

Men något vill jag ju göra av dessa fina papper och självklart så kan man ju använda dem till något annat än just PL, kanske?

Här blev det en layout. Väldigt C&S.


Bakgrunden har jag mönstrat till lite med distress- rusty hinge - med hjälp av handtaget, genom en mask med små oregelbundna cirklar. :)  
Den långa randiga biten, är en transparent divider. Ett 6x4" kort bakom fotot och ett 4x3" kort som titelkort och ett som journalingkort, ur core-kitet


Se där! Det fungerade jättebra att använda PLprodukterna till annat än just PL.

Hoppas ni haft en bra helg! 

Inga kommentarer: