lördag 7 september 2013

Ett delmål

I dag har jag skapat en riktig motivationssida. :)


Bilden är från en SATStidning, och jag har klippt ut en 5:a till....  Jag hoppas bara jag får använda den... Innan jag klistrade fast tjejen, med mod podge, så la jag ett tunt lager gesso över misterna, så att bilden skulle synas bättre. Efter att jag tog detta foto har jag lagt en skugga under 5:an så att det inte ser ut som att den svävar... och så har jag skrivit dit startvikten. :)


På bakgrunden har jag stämplat med Nathalie Kalbach nya masker från Stencil Girl. Tänk vilken dröm att få designa sina egna masker! :) Jag använde mig av Dylusions mister på kretskort-masken, och Heidi Swapp guldmist på krackelerings-masken. Det guldiga syns lite på det rosa, uppe till vänster på bilden och det skimrar så läckert.
 

För att ljusa upp lite la jag på ett lager modeling paste över krackeleringsmasken.


Visst blir man alldeles lycklig av en sådan här närbild? Älskar färgerna! :)

Vad hittar ni på för roligt idag? Själv ska jag springa (jogga, lunka) tjejmilen, och sen blir det inflyttningsfest hos två vänner som flyttat in i sitt första hus.

Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer: