fredag 20 september 2013

Rosa baby Lo


Jag scrappar inte mina foton i kronologisk ordning, utan väljer de teman som jag känner inspiration för i stunden.
Därför dyker det upp baby bilder på sidorna lite då och då.



En av fördelarna med att göra så är att när det kommer ut nytt vackert och spännande material
så finns det passande foton kvar att jobba med.


Här har jag använt Lumiere färg genom en stencil på ett färdig embossat cardstock. På färgen har jag stämplat text.



Under fotot finns en ruta med mönstrat vellum papper.
Klädstrecket är ut skuret med skalpell från det rosa mönster papperet i bakgrunden.
Jag har även hängt dit några metall charms bland kläderna.


Om du också gillar att jobba med mönsterpapper i lager på lager kanske kurserna Mönstrade papper 1-8 är något för dig.
Du hittar kursbeskrivningar här.

Hoppas vi ses på träffen i Enköping i helgen.

Happy Scrapping!

Therese




Inga kommentarer: