onsdag 25 september 2013

Project life med Simple Stories mm

Hej svejs!
Här kommer ytterligare ett Project life-uppslag av mig, denna gång med en vanlig enkel insertficka. Det var många foton denna vecka! Här är vänster sida och ena sidan av insertfickan....

Det här är ett uppslag där jag använt Simple Stories " I heart summer" tillsammans med lite Becky Higgins... Så skoj!


....och här är höger sida och den andra sidan av insertfickan.


Vänster sida i närbild


Här är insertfickan sida vid sida.


Höger sida i närbild. Kortet med molnen på har jag gjort själv. Där har jag använt ett färdigt kort från Becky Higgins, jag har klippt ut molnen och klistrat lite omlott och sen på med lite bokstäver. En förstoring uppe till höger och en lyftficka nere till vänster! Läckert!!


Lyftfickan! Den lyfts åt höger....


...med plats för ett foto och massor med text!


Ha det gott och skapa lugnt!
/Helene - webmosterhelene




Inga kommentarer: