söndag 6 januari 2013

Inspiration till månadens tävling.

Jag vet ju att månadens utmaning är lite krånglig. Särskilt eftersom den ska handla om DIG och inte om allt det där andra du brukar scrappa om. Jag tror det är bra att ibland vara med på bild och även få bli omhändertagen lite i scraphörnet..  :)

Det finns några kort på mig, faktiskt, även om det inte finns så många. Här är ett, som togs på scrapträffen i Karlstad förra våren.

Till bakgrund valde jag som så många gånger tidigare, ett mönstrat papper. Detta kommer från K Design fina julserie. Övriga papper är från AP. En doilie, tre fina blommor och två blingswirls. Mer än så behövs faktiskt inte.. Mina ord jag valde för mig- är dessa:

M amma
A llmänbildad
R örelsebegränsad
I nitiativrik
T rygg
H jälpsam
A llergisk

Jag har ännu inte hunnit sätta mig in i den fina nya länkningen, men här kommer en samlad lista:
Bakgrund: K-Design - First Christmas - Blue Star.
Papper: Authentique Paper - Peaceful- Frost och båda sidorna av Curiosity- Academic.
Doilie
Blommor: Petaloo - Dahlias.
Blingswirls från Zva Creative.
Bokstäver: Oktober afternoon - Minimarket och små från Kaisercraft, men dessa är inte i webbutik just nu.

Inga kommentarer: