söndag 20 januari 2013

Love

Här är en layout med ett sällsynt foto på min käre make. De är faktiskt mer sällsynta i vårt fotogalleri, än bilder på mig! Jag vet inte varför det ser så snett ut. Antagligen har det med kameran att göra, för den är det något fel på. Den vill inte som jag vill, så den ska åter för reparationer... :( 


Eftersom vi drar oss mot Alla hjärtans dag, så är det mycket rosa och hjärtan som dominerar i scrapvärldens nya serier. Har ni sett att det i shoppen finns en helt egen kategori som heter "Alla Hjärtans dag"? Där finns många fina papper att välja på. Mina papper här kommer från Basic Grey- True Love. Texten, pilen och de små hjärtarna nere i högerhörnet är självhäftande chipboard som tillhör serien. Det gör även hjärtat som sitter vid fotot. Det ser ut som lacksigill. Fint! Även stickersarket hittade jag lite detaljer på. De har till och med gjort seriens namn "true love", till ett eget klistermärke. Kul!  Blommorna som passar bra in i färgen är från Prima. Misten jag använt heter "Viva Pink" och finns i kitet som heter Heidi Swapp. 

Inga kommentarer: