söndag 4 november 2012

Merry!

Jag vet inte om titeln är sådär jättebra, men glad (merry) är jag kanske där min mamma satt mig i snön, min första vinter. Den första i snön iaf..  Jag är drygt året gammal här..

Bakgrundspappret är från Autentique Paper Fresh-Crisp. Jag har använt mycket stickers, de fina femhörningarna, titelklustret, stjärnorna, de små som sticker ut bakom pappret och hela klustret som jag skrivit årtalet på. Alla är de från stickersarket från MMEs fina julkollektion All is bright.


Pappret bakom fotot är från samma serie, men tyvärr slut. Som Jag har stämplat massor bakom fotot, för att få lite rörigt där, lite liv. Lite blommor, bling och faktiskt lite ostduk. Siffrorna är svåra att se, men de är från ett av de fina blocken med alfabet från Fynmark. Dessa är bruna med silvertryck

Jag hoppas er helg har varit fin!

Inga kommentarer: