onsdag 14 november 2012

Ännu mer jul med Maja

Som några av övriga tjejer i teamet så fortsätter jag med Maja-skapande även denna vecka, hoppas ni inte tröttnat!! Denna vecka blev jag mer nöjd med hur sidan blev :) Lite mer jag med lager på lager och enkla små kluster.....

Jag har som jag brukar göra stänkt ut vit mist på cardstocken i botten, skurit till lite papper i mindre bitar, klippt ut en tag som jag satt snöre i osv. Lager på lager med enkla små medel gör att det blir fint i mina ögon.



Söt liten tag med dold journaling. Jag lät dock en mening synas, så blir det som komplement till titeln.


Utklippt söt tomte....


...och lite bling som komplement till de glittrande fotot.


Hoppas ni har en härlig vecka och att våra juliga inlägg får er att inspireras inför årets kommande jul!
Nästa vecka blir det såklart julalster, men från mig blir det med en annan tillverkare!

Ha det så ses vi snart igen!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Maja Design "Julen är här - Gnistra" (svartvitt/spetsmönstrat), Maja Design "Julen är här - Muntert" (rött), Maja Design "Julen är här - Klippark" (tag, tomte)
Bokstäver: Lily Bee Design
Dekorationer: Zva Creative (blingswirls), bomullssnöre (grön/vit)
Mist: Studio Calico

Inga kommentarer: