måndag 19 november 2012

Måndag.

Då var det en härlig måndag igenom, och jag är tillbaka på världens bästa jobb!
I fredags fick vi en leverans och det kommer dyka upp nyheter under dagen och morgondagen i webshopen! Så håll utkik!

Vi planerar vår träff för fullt och i helgen bakade jag och barnen saffranslängder som är fylld med vitchocklad och madelmassa! Det är bara att hoppas att de finns kvar till träffen!

Lite om webshopen! Vi fortsätter inventera för att få lagersaldon rätt, vi har kommit långt men är inte helt färdiga. Vi håller också på att strukturera om lite bland katergorierna i webshopen! Allt för att det ska bli lättare för dig som kund att hitta produkterna! Har du tips och kommentarer så är du välkommen att höra av dig.

I bloggen kommer tjejerna att kör lite jultema framöver så att ni kan få lite julkänlsa och inspiration till era julalster!!

Vår facebooksida har spridit sig rejält nu på senaste tiden och jag hoppas att du också har hittat den sidan. Där kommer de lite snabbare info så att du är uppdaterad hela tiden.

I forumet hittar du månadstävlingen och för November finns det en skiss att inspireras av. Hoppas att du tar dig för att spana in den.

Jag vill också påminna om alla kurser som Therese kör i Upplands Väsby! Det är ett brett utbud och jag hoppas att du passar på att gå en kurs.

Ha nu en underbar vecka! Det ska jag i alla fall ha!
Perra

Inga kommentarer: