måndag 24 september 2012

Veckan skiss V.39

 
Då var det tid att lägga upp en ny skiss! Men först vill jag visa Ulrikas bidrag till förra veckans skiss.
Mer saker som Ulrika har skapat hittar ni här


 
Nu till veckans skiss, som Dilorf har skapat!

 
 
Som vanligt har du en vecka på dig att tolka skissen och lägga in en länk till din blogg i kommentarer. Du har då chansen att visas här i bloggen nästa vecka och har en lott till att ha möjlighet att vinna ett överraskningspris. Ha det så kul!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hej! Klart jag hann skapa till veckans skiss! Det passade jag på med när jag var på Stockholms City Scrap i helgen! Tack Per och Mia för trevligt sällskap i helgen! :-)
Här ser ni mitt bidrag:
http://hemmahosulrika.blogspot.se/2012/09/bidrag-till-scrap-perras-veckoskiss.html