söndag 2 september 2012

Av Veckans skiss..

Jag hoppas att ni alla haft en härlig helg? Nu är det söndag igen och min bloggdag och jag tänkte att jag skulle utgå ifrån veckans skiss som är ritad av Åsa. I morgon kommer det en ny skiss för er alla att haka på och inspireras av..  Så här blev min tolkning iaf..





Papperna är från Doodlebug, från salldeles nyinkomna serien "Boys only". Som oftast har jag ett mönstrat papper till bakgrund. Detta heter "Clip art". Jag har sedan valt att ha fram och baksida från samma papper som en bård över hela layouten. *haha* Just nu när jag skriver här inser jag att jag saknat en bit papper. Jag hade tänkt att ha en fyrkantig nästan 8" stor bit av Cool camo bakom fotot. Under den blå pappersremsan.. Jaja, processen ville väl inte ha det så. :)
Tagsen kommer från die-cut arket från samma serie. Det är lite kul, för det är faktiskt dubbelsidigt! Till exempel så har baksidan på vimpeln det står "handsome" på, samma färger, men utan texten. Så är det på de flesta av de där diecutsen.

På sidan av fotot har jag valt ut lämpliga ord från MME's stickersark. Jag har gett dem en fotomatta av Cool Camo- pappret. (baksidan) Några blommor från Prima, Lite bling i övre hörnet och en titel. Sen är min layout klar!

Hoppas din fortsatta dag blir fin!

Inga kommentarer: