söndag 31 oktober 2010

Ett minialbum..

Med 6 personer i hushållet så dräller det av tomma toarullar här hemma..  
Tänkte göra något av dem och det blev ett helt minialbum...  
Jag har använt mig av flera olika papperstillverkare och alla papper går i gul ton. Har även använt dekorationer från SassaFrass stickers ark lite här och var på sidorna  På framsidan sitter en ros från Prima
Insidorna i albumet har jag dekorerat med stickersarket och lite spillbitar. 
Och här nedanför en av de söta filtblommorna på högersidan.
Här är även ett utklippt monster från JBS Monster Stew. Och en blomma från Prima
 I mitten av vissa stickers passade det bra med en liten rosa pärla.
 På wiren som jag har bundit ihop albumet med, har jag bundit många, många små bandstumpar. 
 En liten tag i varje toarulle ger plats för en hälsning eller ett litet foto. Jag har inte bestämt mig ännu. Men det blir iaf en julklapp av det.. En blingram har jag klippt isär för att bli dekoration på varje tag. Eftersom det bara var till 4 av tagsen så byggde jag en ram av e-line pärlor till den 5:e. 
 Se nu till att spara på toarullarna och gör julklappar av dem! 
~Maritha ~ Dilorf ~

7 kommentarer:

Cornelia sa...

Hur läckert som helst!

onkis sa...

Vilken smart idé!!
Och snyggt blev det.

TesaB sa...

Men wow, vilken klurigt smart idé! Och suuuupersnyggt med de glada gula färgerna!!!

A'laEmmeli sa...

Supersnyggt! Blev lite sugen på att testa jag med, får börja spara toarullar nu då! ;) Kram Emmeli

Anonym sa...

Superfint!! Det är så enkelt med att göra album av toarullarna, borde göras oftare!!

Matilda sa...

Så sött litet album :) Jag planerar själv att göra ett sånthär nu! Jag har skrivit lite om mina planer på att göra ett sånthär album av toarullar och använde då en bild av ditt album och länkade tillbaka hit. Jag hoppas det är okej? :) Tyckte ditt var så himla fint!

viktoria sa...

Vilket fint album :-)