fredag 22 oktober 2010

Bara ett mönstrat papper

Man kan göra mycket med bara ett mönstrat papper och lite kreativitet! På den här layouten har jag utgått från pappret Travel Skirt som jag har mixtrat med på olika sätt.

Tyvärr ligger alla detaljbilderna på en annan dator som har kollapsat så de kommer kanske lite senare (måste ju vara lite ljust när jag fotar...). Hur som helst ska ni få lite beskrivningar =) Med mitt enda mönstrade papper har jag alltså:
a: Stansat en bord (maila till Perra så kan han ta in din favoritstans)
b: Gjort pappersrullar i olika storlekar
c: Klippt ut detaljer (de runda cirklarna till höger om fotografiet)
d: Använt små vanliga bitar av både fram- och baksida
I övrigt har jag byggt ett litet kluster av die cuts från bland annat The girl´s paperie och Sassa Frass Lass. De små bokstäverna från Cosmo Cricket har jag visat förut men de återkommer ständigt så att jag kan bevisa att de VERKLIGEN funkar till allt =) De vita blommorna kan jag verkligen rekomendera eftersom de går att förvandla som man vill. Jag har stämplat med distresser och en prima-stämpel samt satt dit lite tjusiga Pebbles. Imorgon händer det grejer på bloggen kan jag lova - det får ni bara inte missa!
//ScrapMyran

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Snacka om kreativitet!!!

TesaB sa...

Superfint och så kul med alla papperstekniker!!