måndag 18 april 2011

Miss You

Hej!!! Bättre sent än aldrig (hoppas jag!) :) :) :) Först vill jag tacka alla härliga scrappare som jag träffade i lördags hos Scrap-Perra för en suprekul dag! Och ni som inte var där – ni får en ny chans till hösten!

Här är ett av korten jag gjorde på träffen.

Miss You

Pappret är magiskt vackra Fågelsong från Pion Designs Minnenas ateljé. Mumma!!! Basen är Kraft cardstock och den roliga journalingkuvertet är från Maya Road. Sen har jag stämplat med nya fina Daily Junque från Pink Paislee. Övriga dekorationer är lite spets, organzaband och champagnefärgade blingstenar. Avslutningsvis ett “gångjärn” utstansat med Tim Holtz Hardware Findings die. Klockan fick också ett lager crackle paint.

Miss you detalj

Det var det hela! Ha en fin vecka!

Tesa

5 kommentarer:

LisaVeronica sa...

coolt kort!

Mia KL sa...

Fiiinnt kort.. så kul att se hur du tänker när du gör korten.

Och tack själv för helgen.

Maritha sa...

Vilket "mustigt" och härligt kort!
Så många fina detaljer.
Kram

Hegu sa...

Kortet är superläckert! Kul att ha sett det "live"...

Kram
Helen

Susy sa...

Superfint kort!
Tack för demo på Scrap Perras kalas, du är supertrevlig!
Kul att träffas!
KRAM SUSY