tisdag 19 april 2011

Minnenas ateljé

Ni har kanske sett att Scrap-Perra tagit in Pion Designs nya serie "Minnenas ateljé". Helt makalöst vackra papper som man kan skapa hur mycket fint som helst med! Eftersom jag har förmånen att få designa även för Pion Design så tänkte jag passa på att visa mina första alster med dessa papper även för er :)

Först vill jag visa en layout som går i lila, och där jag använt två ark av pappret Ros, fram- och baksida. Jag har klippt ut några av blommorna ur pappret och dekorerat med, och sen har jag klippt ut några fjärilar ur ett klippark som finns till serien.



Nästa layout går i blått. Jag har här använt papperna Ornament, Fågelsång och Fotoram. Ramen har jag skurit ut med blommor, fågel och allt, sen fäst den på 3D-kuddar för att få lite lyft runt fotot. Den stora blå blomman kommer från Prima.


Ha en härlig påsk och hoppas ni får mycket scraptid i helgen!


/Helena

1 kommentar:

Mia KL sa...

Alltså de är ju så snygga, framför allt den sista. Bara älskar den och fotot oxå...