torsdag 14 april 2011

Lek och bus...

är det nästan varje dag när det gäller maken och barnen. Framför allt med dottern som är ibland verkligen sin fars dotter... här har hon lånat makens glasögon och så busar de tillsammans och jag råkade ha kameran till hands och tog massor av bilder. Det var så svårt att välja bild så det blev flera ;) och en dubbel -LO. Jag gjorde massor av dubbel-LOs när jag började scrappa men har glömt bort det på sistone.

Färgval på papprerna var ganska självklart.. det röda i dotterns tröja togs upp perfekt av Hometown Summers papper Fruit Stand och Heat Wave. Grön cardstock som fotomatta runt alla foton som fick runda hörn. Ett par av fotorna gjorde jag runda och de fick svart Bazzill dot som fotomatta.

Närbild på första sidan. Jag har använt ett gäng olika dekorationer såsom punchinella, Jenni Bowlins ticket, blommor och lite wellpapp.

Blommorna kommer främst från Irene´s Garden som har blandat med brads, knappar och chipboard i mitten.
Här ser ni en minipåse från Canvas som kom in i veckan, där har jag gjort en egen tag med journaling. Det svarta bandet är från Maya Road. Titeln Vi 2 är från Thickers och en trädekoration från Tim Holtz (tror att de inte har hittat upp i shoppen ännu).
Riktigt färgglada papper som är roliga att leka med.
Hoppas att du har hittat lite inspiration.

2 kommentarer:

Maritha ~ Dilorf sa...

Vilken härlig dubbel LO!!

Jag gillar hur du knutit samman papper och dekorationer i samma färg!

TesaB sa...

Helt UNDERBAR!!! Tokgillar dubblar och den här är så himla härlig och färgglad!!!