torsdag 11 april 2013

Nytt från KD ;)

Hmmm, nu har Perra och Mia sagt KD om mig så länge så nu har det visst fastnat även på min hjärna ha ha ha....
Förra helgen var vi med på den stora träffen på annexet och då släppte K-designs (jag) nya papper och då jag inte ens hunnit skära i dem tidigare så passade jag på nu ;)
mitt i uppacknings virr varret här hemma...
Jag har gjort ett kort med papper från den ena kollektionen Let´s have a Cup.
Den kommer nog upp i webshoppen inom kort.
Blommor från KaiserCraft passade perfekt som jag blandade in med vanliga rosor.
 
 
Motivet är privat och färglagt med Copic.
Dessa färger har jag använt.
Förkläde/rosett/skor: RV02, RV04 och RV06
Strumpor: C1, C3, C5 och V12, V15,V6
Klänning: W1, W3, W5
Blå ögonfärg: B91, B95, B97
Ansikte: E00, E11, E13
 

 
Klockan har jag stansat ut med Timpans fina die från Sizzix.
Och så slutligen lite Stickles Stardust över blommor, rosett och skor.

 
På återseende om två veckor...
 
Kram
 

Inga kommentarer: