måndag 15 april 2013

Mera Snap

Idag tänkte jag visa albumet och ge lite tips på enkla dekorationer. Från början ser albumet ut precis som ett vanligt American Crafts album med hårda craft-färgade pärmar, tygklädd rygg med ett snyggt metallspänne. När du köper albumet kommer det med 10 plastfickor, 8 olika cardstocksidor samt tre chipboard dividers.

Jag ville ha en dekoration till framsidan på pärmen som inte var för tjock och ömtålig då albumet tas fram ur hyllan så jag använde mig av stickers och papper som jag limmade fast ordentligt.

Ett annat enkelt sätt att använda stickers är att sätta häftkuddar bakom för 3Deffekt.



Jag har använt Snap Binder Pink, 12x12 paper kit Vintage Bliss, extra papperskit med bara 12" papper Vintage Bliss.

Här hittar ni alla snap-produkter vilka blir din favorit? Du kanske planerar att starta ett snap-album eller redan börjat? Skriv en kommentar och berätta vad du skapar!

Hoppas vårsolen skiner på er i veckan /Anna




Inga kommentarer: