fredag 24 augusti 2012

Vad blev det av förra veckans skapelser?

Hej på er, idag börjar jag med att visa en layout som jag gjort med flera av de små dekorationerna jag gjorde förra veckan i UTEE, bivax och lera bland annat och så tänkte jag tipsa om ytterligare en dekoration man kan göra själv. Min layout är av den "peppande" varianten ;)



Den här blomman har jag gjort själv av Silk Clay, en embossingfolder, Dylusions mist, glitterlim, små metalblommor och en rhinestone. 


Ramen som jag gjorde i bivax och färgade in med Inca gold och ängeln som är av UTEE.



Och så till lite nyheter som kommer trilla in i shoppen inom kort, och eftersom det kommer från mig så kan ni väl nästan gissa att K-designs har släppt lite nytt ;) ha ha ha...
Och alla de nya papprena kommer hem till Scrapperra, bra va?

En liten tjuvkik på vad som kommer...

In the City


In Colors


Och så har jag altrat en ask för att ge er ett större ha-begär ha ha ha...¨
Pappret heter "In the City - Black and red"





Till min ask har jag även använt Metallfötterna, Handtagsknoppen och skylten som alla kommer från Tim Holtz.

Och ni har även skymtat några av de nya stämplarna från K-designs och ska du på Scrapperras träff nästa helg så har ni möjligheten att titta på dem irl ;) för då kommer jag finnas där med mitt lilla sortiment.

Ha en jätteskön fredag och helg så höres vi om en vecka igen, och då har jag en liten överrasking till shoppande och träffdeltagare på lördagens träff ;)

Kram



1 kommentar:

Mia KL sa...

Allt så snyggt så snyggt, det du har skapat, dina nya papper ja allt!