fredag 17 augusti 2012

Toapapper, bivax, lera och egna formar...

Hej på er govänner. Fredag igen och jag är idag tillbaka med en video!
Och då det är min första videotutorial så får ni ha lite tålamod med mig då jag tydligen tycker om att prata med mig själv ha ha ha...
Och batteriet tog slut i kameran igår kväll så blev det en del 1 och en del 2. Och jag lägger upp 1:an direkt och tvåan när jag fått upp den på youtube ;) så behöver ni inte vänta allt för länge ;)

DEL 1

DEL 2

De produkter jag har använt mig av/ eller snarlika.
Lera
Toapapper

Önskar er en skön helg!
Kram

3 kommentarer:

Scrap-Perra sa...

Grattis på födelsedagen!!!
För allas info - melting pot och extra pannor finns hos Scrap-Perra, maila om man är intresserad. Kommer upp i webshop inom kort!

Cicci/Trollmor/Lilla Jag sa...

Läckert! Nu blev jag ännu mer sugen på en sån där "potta" och "form"leran. Går det att använda IceResin i såna där formar?
Åsså är jag galet nyfiken på hur klockan blev =)

Mia KL sa...

Jag ska leka... hoppas jag hinner med det idag!