fredag 3 augusti 2012

Brorsbarnen på besök...

Den här veckan har jag mina två brorsbarn på besök och jag har varken haft orken eller tiden till egen scrapping.  Men jag har pysslat med barnen lite så idag vill jag visa de söta chokladaskarna vi gjort så ni får nåt att kika på ;) 
Vi klädde in 3 av askarna med papper från K-designs som ni hittar i shoppen.



Pontus 9 år, använde pappret Time for Lyrics på sin ask. 


Lina 11 år, fastnade för Pink waves papper och det söta paret från Magnolias Prince & Princess collection.
Och givetvis en massa rosa blommor....


Bästa vännens dotter Ida 9 år, ville också vara med på pysseldagen och hon gjorde den här asken. En riktigt sommrig ask med jordgubbar och sommarblommor.


Till slut lyckades även jag få ihop en ask och använde All Times papper och rhinestones från Reprint.



Och som barnlös, singelkvinna vill jag avsluta med att säga hur imponerad jag blir av alla er supermammor och pappor där ute som lyckas få ihop familjeliv med övriga intressen, själv är jag slut efter en vecka ha ha ha... Men det kommer bli tomt och tyst när de åker hem på söndag.
På återseende.
Kram 


1 kommentar:

cissi sa...

Fina askar ni gjorde!