söndag 26 augusti 2012

Absolutely Charming!

Här är lite foton på min Christian, från när han fyllde 6 år. Jag har lagt dem lite ovanpå varann för att skapa lite spänning och dynamik i layouten, som annars är ganska ren. Som vanligt.


Papperna kommer ifrån EchoPark och bakgrundspappret är tyvärr slut men det andra är fram och baksida av Numbers, som jag klippt till lite som en vimpel (krona?) i överkant. Stickersarna som jag använt, är från samma serie This & That. Den stora 6:an kommer från ett sifferpaket från Glitz.
Jag har skvätt lite glimmer glace i svart över hela layouten som en sista touch. Men då hade jag förståss en bit papper över fotografierna.. :)  Jag torkade till den med min "Heat it tool".

Önskar er en härlig dag!  

1 kommentar:

Mia KL sa...

Härlig LO och fina foton på Christian!