fredag 10 augusti 2012

Klipp och klistra...

Den här gången har jag gått lös på två papper med både sax och kniv,


Jag har skurit ut pelare och massor av blommor och klistrade ihop det till ett eget "montage"
Och fotot (en gammal bild då min dator havererade denna vecka) har jag satt i en ram som jag hittade på arket Retreat från KaiserCraft.


Journelingen har jag skrivit i ramen på pappret och sedan fäst några halvpärlor och skumbokstäver från American Krafts, infärgade med Inca Gold och Stickles Star Dust och så massor av blommor så klart.
Och blommorna kommer från KaiserCraft och Petaloo





Nu är det slut på semestern för mig, på måndag är det tillbaka till vardagen igen. 
Men en fördel med att hösten närmar sig är ju alla nyheter som dyker upp, jag vet att Perra har en stor laddning på gång in i shoppen då jag så en filmsnutt på facebook igår och gissa om det är mycket mumsigt?

Kram


Inga kommentarer: