onsdag 10 augusti 2011

Magnolia hos Scrap-Perra!




I bland blir jag lite extra glad... :)

Jag har den STORA glädjen att berätta att vi inom kort kommer börja sälja Magnolias underbara stämplar och deras övriga produkter! :)

Håll utkik i webshopen!!!


Till detta kort har jag använt följande mönster papper: BasicGreys nya serie "Sweet threads" och från Glitz nya serie "Lace with Grace". De fina bladen vid stora blomman, Petaloo, Chantilly Mauve, kommer från "BasicGrays" underbara Elements Stickers från serien "Sweet Theads".




En söt liten kakservett...



Ljuvliga blommor från Peraloo...mmmumms de finns i flera underbara färger och utföranden.




Jag vill passa på att påminna om värdens trevligaste scrap-träff den 20aug.
HÄR läser du mer om träffen. Vi ses där! :)


Var rädda om er, kram Marie!

1 kommentar:

Ulrika sa...

*gah* vilket ljuvligt kort Marie! Härliga färger och så mycket fina detaljer! Den där rosa skira blomman från Petaloo måste jag minsann ta en närmare titt på, supersöt!