måndag 17 januari 2011

Ny Bo Bunny-vecka!!!

Denna vecka scrappar alla i designteamet med samma Bo Bunnypapper med kärlekstema. En riktigt rolig utmaning som gillas mycket! :):):) Pappren i fråga är från Persuasion-serien. Härliga rosa, blå och gröna papper. Dubbelsidiga. Mmmmmmm!!!! Jag valde att göra en layout med min kärlek till sonen i fokus. Eftersom det är jag som håller i kameran hemma så är foton på mig och sonen tillsammans mycket sällsynta. Oftast får jag som här ta det själv, men det är viktigt tycker jag att försöka få till foton på oss ihop ibland. Här är min layout:
Min fina pojk
Bakgrundspappret är baksidan på Persuation – Blooms. Milt rosa med hjärtmönster, otroligt fint. Övriga mönsterpapper är Dot, My Sweet och Moments. Journalingpappret är från samma serie – Cutouts.
Min fina pojk detalj 1
Titeln är skriven med små Basic Greys Curio Micro Mono Stickers samt Graphic 45 Staples stickers. Bokstäverna har fått en
Min fina pojk detalj 2
Den fina tyllblomman från Prima heter Petunia – Rondo. Bakom den har jag stuckit ett par hjärtformade pins
Min fina pojk detalj 3
Den lilla vita primablomman är ett riktigt fynd, 19 kronor för ett paket med olika storlekar. I centrum har den fått en råååsa knapp från Bo Bunny Persuasion. Avslutningsvis har jag stämplat några detaljer, exemelvis fågeln till vänster om fotot med stämplar från MME Market Street Adore Stamps.
Det var det hela! Nu väntar jag med spänning att se vad mina kära kollegor kan ha hittat på med samma papper! Ha en bra vecka!
Tesa

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Helt underbar LO, där du har utnyttjat möjligheterna med pappren på ett perfekt sätt. Vackert foto också!

Maritha sa...

Som vanligt blir man helt betagen och tycker att det är så fint och alla detaljer som passar så bra ihop. Kan också se likheten (mor o son) både i text och bild.
Kram kram

Mia KL sa...

Visst är det svårt att hitta ett foto på sig själv när man är den som mest tar kort!! Jättefin LO och fint kort på er.