onsdag 18 maj 2011

Tim Holtz tag!



Här är en tag jag gjort med de underbara pappren från Tim Holtz paper-stash "lost and found"
Blomman har jag stansat ut i wellpapp med Tim/Sissix tattered florals die, hur coolt som helst!
Man tager vad man haver.....



Lilla söta Charlie och ramen...ser ni den...;)) är gjorda med krympplast.
Pebbles med siffror har jag gjort själv ;) Siffrorna är utstansade med en punch och kommer från söta små bingobrickor som ni hittar i webshopen.



Även fjärilarna är i krympplast och utstansade med en die från Tim/Sissix
Alla stämlarna jag använt kommer från Tim Holtz.
Allt material jag använt hittar ni såklart i webshopen ;))
Varmt välkomna in!!
Kram Marie

2 kommentarer:

Sarah sa...

SÅÅÅÅ himla snygg!!!!
Lyckos den som får den;-) (om den nu ska ges bort)
<3 kram Sarah

Carina sa...

Snygg:)