onsdag 11 maj 2011

Godispåse...

till en kollega som gjorde mig en tjänst och jag tänkte tacka för det med att ge en godispåse. Vi har cellofanpåsar (upptäckte nu att de inte finns i webshoppen) som jag har bara gjort en enkel dekoration upptill för att kunna försluta den. Har tagit en cardstock genom cuttlebugen med en cirkel dies från Spellbinders, det mönstrade papperet (från Graphic 45s Once upon a Springtime) genom scallop dies från Spellbinders.

Sen har jag valt att dekorera det väldigt enkelt, prima blomma, löv och lite organzaband. Lilla tagen som hänger ner kommer från tags-arket från Once upon a Springtime.

TACK är skrivet med bokstäver från Kaiser som vi har fått in till oss.


Jag gjorde även ett matchande kort på storleken 10x10 cm. Cardstock ett mönstrat papper där jag har använt både fram och baksida. Enkel dekoration med lite rhinestones (Champange) och organzaband.
Vi har fler Once upon a springtime papper hemma så vi ska se till att uppdatera saldot så snart vi kan.

Inga kommentarer: