fredag 6 maj 2011

Nya Websters pages!

Eftersom Christin - Umenorskan - är bortrest så har jag fått äran att göra ännu ett inspirationsinlägg den här veckan. Till den här layouten har jag lekt loss ordentligt med Websters pages vackra Country Estate och Ladies and Gents.

Jag har utgått från det vackra diecutpappret och bakom det har jag fäst Restful Retreat (båda från Country Estate). Det senare pappret har jag också klippt ut lite fåglar och blommor från innan jag använde det bakom diecutpappret. Ur pappret Framed Beauty (från serien Ladies and Gents) har jag klippt ut små bitar och ramar, som jag sen fäst bakom fotot, lite lager på lager.

Titeln är skrivet med alfabetet från Ladies and Gents.


Den stora, runda blomman kommer också från Websters pages, och de är så vackra!! Övriga blommor kommer från Prima, bl a Eminence.





Jag bara älskar de vackra mönsterna på Websters pages papper! Det bästa av allt tycker jag dock är, att baksidorna är precis lika vackra :) Jag tror att pappret Restful Retreat är min favorit den här gången - vilket är ditt?


Ha en härlig scraphelg!


/Helena

Inga kommentarer: